Andreas minifirande.

För att fira Andrea lite smått, innan vår maskerad vill säga, så hade hon de närmsta vännerna hemma hos sig igår. Innan folket kom blev jag bjuden på middag. Lika gott som alltid! Sen satt vi iallfall på deras trevliga veranda och åt tårta, frukt och annat gott, pratade och hade det allmänt trevligt. Inte illa att Sverre bjöd mig på kvällens alkoholintag. Det tackar jag för. I present av folket, exklusive mig och Victor tror jag, så fick hon bidrag till sin ministudio hon tänkt skaffa. Min gåva jag har tänkt ge henne känns plötsligt helt värdelös, haha. 

Nåja. Framåt midnatt åkte vi in till stan, till Nef. Och hade inte mitt huvud härjat som det gjorde (Filimon var en liten räddande ängel och lyckades ordna en ipren åt mig, tack!) hade utgången kunnat bli väldigt trevlig. För musiken var skön, likaså sällskapet. Så det var lite småsurt. Men en mycket trevlig kväll överlag måste jag säga! Och Andrea verkade också väldigt nöjd.

Bilder kommer eventuellt senare.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur är det?:)

2009-08-10 @ 05:27:32
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0