Sunday Bloody Sunday.

Vilken konsert det var! 

Jag jobbade som sagt på Ullevi igår. Trots att jag för det mesta hade fullt upp med att fixa cider, så fick jag se mycket av den. Och jag hörde den framförallt. Och det mina vänner, det var helt sanslöst bra! Vad jag önskar att jag var en i publiken, en av alla dessa överlyckliga människor. Ja, för det kändes ju lite smått konstigt att stå så långt bak när favoritlåten spelades måste jag säga. Men det var absolut bättre än ingenting.

Jag förstår fortfarande inte hur jag inte kunde köpa mig en egen biljett. Även om jag inte lyssnar lika mycket på dom längre, så är det ett fantastiskt bra band.

Därför är jag otroligt tacksam över att Malin tänkte på mig när dom hade ont om folk. Vilket drömjobb hon har alltså. Det kan jag säga er.
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Va kul att det var bra! sjukt tråkigt att misssa det

2009-08-02 @ 22:03:44
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-08-03 @ 23:31:01
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0