Maskeraden.

Den blev väldigt lyckad måste jag säga. Jag hade skitkul och det verkade som om de flesta hade det..? Och alla hade verkligen gått in för det, vilket var otroligt roligt. Marilyn Monroe, Lilla My, Bluesbrothers, Audrey Hepburn, osv. Och Sara, Karlsson på taket. Hon var så sjukt söt i sin lilla outfit, såg ut som en riktig OIare! Jack Sparrow tog iallafall hem priset för bästa outfiten, med all rätt. Well, vi dansade, käkade gott och hade det jävligt trevligt i Kransens festlokal. Som såg allt annat ut än en festlokal...

Tyvärr sket sig mitt och Andreas practical joke vi hade tänkt göra. En ballong, täckt med grädde och tårtljus. Ja, ni kan ju tänka er vad som hade hänt när den tårtan hade skurits upp. Vi tog för lång tid på oss helt enkelt..

Under kvällens gång kläckte någon den geniala idén om att gå till Gretas. Och så blev det! Vi som orkade fortsätta gick dit iklädda våra utstyrslar. Och det kanske är utklädd man ska vara när man ska gå ut. Det tog inte ens tre sekunder (utan att skämta) förrän jag fick en öl en snubbe.. Inne på Gretas dansade vi och hade oss. Hemskt trevligt!

I morse var det inte fullt lika trevligt. Jag mådde skitbra, tillskillnad från Andrea och Victor. Men att städa den lokalen var jävulskt jobbigt. Folk skiter ju i att torka upp efter sig när det spills och grejer. Men men, jag hade förmodligen varit likadan.

Det togs massvis av bilder, lägger upp dom senare. 
 

Kommentarer
Postat av: GOTTEOCHVI

SV; VAD KUL! JAG TYCKER STILEN KAN VARA RIKTIGT FINT OCH MAN PLOCKAR SMÅ DELAR UTAV DEN!

2009-08-29 @ 16:22:44
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0