Ohoooolics.

Tisdagskvällen var riktigt trevlig, och trots det fåtal timmar jag sov natten till igår blev även gårdagskvällen lyckad. Den började med lite öl och käk på Que Pasa med Sara, Andrea och Victor. Sen drog vi vidare till Storan för att se Oholics spela. Inte vart på så många spelningar, men det var riktigt bra. Synd att det inte var så mycket folk bara. Anders gör ju bandet, det är ett som är säkert!

Efter spelningen kilade jag och Sara vidare till Kings Head. Hon träffade sin pojk och jag träffade David och Pontus. Ja, sen åkte vi hem. Jag, David och Pontus iallafall. Vart Sara tog vägen vet jag inte...

Idag har jag varit jävligt redig ska ni veta. Var uppe och tvättade klockade åtta i morse. Hade ju i och för sig inte mycket till val eftersom jag varit inne på andra hand-sorteringen på trosfronten i en vecka nu. Dvs, dom trosorna som finns, men helst inte används. Och nu, nu sitter jag här och käkar SCONES. Jag har alltså bakat bröd. Simpelt sådant, men det ska mycket till för att få igång mig på bakfronten ska ni veta. Tror dock att jag käkat lite för mycket..

Förresten. Halva håret är borta och jag ser ta mig fan inte klok ut. Jag är ingen person med långt hår, det har jag känt hur länge som helst. Men det här blev då inte mycket bättre. Och det blev definitivt inte så som jag förklarade. Skit. Nåja, bara till att vänja sig.



Saknar håret lite smått alltså...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0