Rastlös.

Ja, myror i benen är bara förnamnet. Har inte ens varit utanför dörren idag. Och det har varit kanonväder hela dagen! Soligt iallafall. Allt jag har gjort är att sova, snora, sova, titta på tv, kissa ut all saft och te jag druckit, typ... Ingen direkt kul dag med andra ord. Känns förjävligt att inte kunna utnyttja vädret när det väl är fint.

Varför heter det egentligen rastlös? Jag menar, rast-lös. Man har ingen rast och borde alltså ha fullt upp. Ja, ni förstår ju hur jävla uttråkad jag är....

Fick iallafall lite besök förut, trevligt det. 
 
Imorn tänkte jag trotsa min förkylning och åka in till stan. Förhoppningsvis hittar jag något på Topshop så jag kan använda Sams presentkort jag fick för ett jävla bra tagsedan, som snart går ut. Jag hoppas skjortan har kommit in, innerligt mycket.

Nu blir det film.
  

Kommentarer
Postat av: AMANDAMALM

fin blogg =)

2009-08-19 @ 10:39:22
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; HAHA okej ;D

2009-08-19 @ 13:46:00
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0