Städning pågår.

Inte just nu, tar en välförtjänt paus i allt slit.

Men det ser fortfarande ut som fan efter de senaste dagarna. Galet! Ska bli otroligt skönt att kunna gå på golvet utan att det fastnar diverse saker under fötterna, det ska det.

Helgen har varit rätt lugn. I fredags mötte jag upp några töser för en after work på Kings Head. Sen träffade jag Andrea, Sara och Ville för en kaffe på Vanilj. Evighetersen jag var där. Chailatten smakar förövrigt skit där numera, ej att rekommendera. Sen åkte jag hem till mina krokar och drack lite öl med Sam och Chrille. Trevligt.

Igår hände det inte särskilt mycket. Det blev en väldans massa film på kvällen iallafall. Almost Famous är en helt genial film måste jag säga.  

Idag ska jag inte gör ett skit. Förutom att städa. Och sy gardiner.

Have a nice day.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0