Jävla blogg.se.

Är det bara mig bloggen fuckar för?

Kan inte lägga upp bilder, se statistik, osv. Seegt. Med tanke på att jag har aptråkigt just nu. Det är lite fest här och var, men jag har inte orkat lyfta på arslet ikväll. Kan heller inte titta på film eftersom jag kopplade ur dvdn till maskeraden igår och orkar inte koppla in den igen. Vad göra? Nana kanske.

Har även kommit fram till att facebook kan vara rätt bra ändå. Ibland. Exempelvis när man råkar se bilder på gamla vänner som fyllt år, haft middagar, osv.. Eller vad säger ni?

Imorn ska jag verkligen städa mitt hem. Det ser ut som hej kom och hjälp mig. Vilket det ofta gör. Men nu är det är det fanimej illa..
 
Godnatt.
 


Kommentarer
Postat av: E

har samma problem själv, många verkar ha det..

2009-09-02 @ 19:34:25
URL: http://ejlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0