Kuckilimuckmedicin, tack.

Hette det så? Från Karlsson på Taket. Vad det nu innebar minns jag inte. Har för mig att det var godis, och det hade varit bättre än ingenting kan jag säga.. Genial snubbe förövrigt.

Idag var det tänkt att jag skulle hem till Maria med folket från gamla klassen. Plocka svamp, mysa och ha det trevligt. Men inte det nej. För här sitter man i soffan sin och snorar utav bara fan!

Jag orkar inte. Satans förkylning! Och inte har man något som hjälper mot det heller. Trött är jag också. Inte är särskilt konstigt med tanke på att jag inte sov ett skit i natt... 

Och inte nog med det, det sista papperet är snart slut och jag ooorkar verkligen inte gå utanför dörren för att köpa nytt. 

Gaaahhh. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0