Afton.

Kvällen blir en lugn sådan. Är galet trött efter alla tidiga uppstigningar denna veckan, så nu ska jag gotta mig framför en film och sussa tidigt. Men blev lite smått sugen på att börja med Andreas present nu faktiskt. Har dock inte hållt på på ett jävla bra tag. Mina tidigare, ack så begränsade, talanger har säkert försvunnit. Men det är ju kul.

Resultatet kanske visas så småningom, om det blir bra vill säga.

Såg förövrigt en liten gumma förut med den snyggaste parkasen jag någonsin sett. Utan att överdriva! Hade jag inte haft något samvete hade jag säkerligen stulit den ifrån henne. Så mycket ville jag ha den. Söta lilla tant. Hon var säkert mod i sina unga år. 

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0