Vägbeskrivning till maskeraden.

Har aldrig varit i lokalen och vet inte var den ligger, men så här mycket vet jag. Är en jävla kratta på att förklara, men det här får duga..

Alternativ 1. Det smartaste, samt bekvämligaste om man är lika lat som jag:
- Ta dig till redbergsplatsen på något vis. Ta sedan buss 62 till strömmensberg, avgår på samma hållplats som buss 17. Hoppa av vid Kransen. När du har hoppat av ser du Maxigrillen, sväng runt hörnet om den. Fortsätt sedan rakt fram, längs det gula huset, så långt du kan. Om det nu inte är uppenbart vart vi håller hus, ring. 

Alternativ 2.
-  Ta linje 1,3 eller 17 till härlanda hållplats. Gå sedan över det övergångstället som är till höger om dig (finns två stycken, men det högra alltså). Fortsätt sedan upp för backen så långt det går. Framför dig ser du sen ett kontor, sväng runt vänster om den och fortsätt rakt upp för backen, förbi en bänk på höger sida. Framför dig finns det två byggnader där det står "Euro mekanik", gå emellan där och nerför trappan som kommer. Sen är det bara att gå höger så långt det går.

Nu hoppas jag att det här räcker. Men om något är oklart så slå en pling.

Sen tänkte jag bara nämna en sak. En självklar sådan, men man vet aldrig hur folk får för sig att beté sig i vissa situationer..

Den här lokalen hyr jag under mitt ansvar. Händer det något, går något sönder etc. så får jag skiten för det. Ingen annan. Om någon missköter sig, på minsta jävla lilla vis, så är det fook of helt enkelt. Ok?
 


Kommentarer
Postat av: emelie

var det en bra lokal? hur mycket kostade den att hyra? håller på att fixa en överraskningsfest men de finns typ inga lokaler att hyra (n)

2010-03-01 @ 11:48:36
URL: http://emelietolinsson.blogg.se/
Postat av: Orestotjk

у нас на данном веб-сайте можно ознакомиться со списком услуг по система глонасс Тюмень


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0