Heelo.

Igår gjorde jag ungefär allt utom det jag borde ha gjort, pluggat. Och på kvällen blev det öl på kings med Anna och Therese. Allt för längesen Anna var med, så det var kul! Sen bar det vidare till Styrbord där vi skakade våra dallriga rövar i tre timmar. Riktigt bra musik, men ack så dålig dj. Inte bara det att han inte visste vad han gjorde, han bröt dom BRA låtarna (my generation etc) mitt i låten, men dom värdelösa spelade han hur länge som helst. Även Jon, Henke, Julia och co var där, mycket trevligt! Fick dock känslan av att något inte var som det skulle. Vet inte hur, eller om jag gjort något. Avskyr när jag gör andra förvirrade..

Idag ska jag inte göra ett skit. Tror jag. Ska passa på att mysa med hundarna som ska vara här över natten då päronen ska bort.



Ja, hon är lika skön som hon ser ut, haha.
 

Kommentarer
Postat av: a

asssöt!

2009-12-06 @ 16:07:48
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

men gud va söt hund =)

2009-12-06 @ 16:54:37
URL: http://gloriousloveely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0