En rumpa i ansiktet.

Det vaknade jag med i morse. En liten hundrumpa. Otroligt trevligt....

Gårdagens planer sket sig på grund av för lite sömn. Istället åkte jag hem till mamma och pappa för lite middag och som alltid, en massa filmtittande. Behövligt! 

Skulle klippt mig idag, färgat om håret, köpt klapp till mormor, städat mitt hem, osv. Men jag vaknade halv ett och skulle ändå passa Linnea klockan fyra, så det sket sig det också. Och nu kan jag lika gärna stanna en natt till då jag jobbar imorn bitti. 

Jag måste säga att den här snön förvånar mig. Trodde att en vit jul var ganska uteslutet numera, men det är helt sanslöst mycket snö. Och kallt så inåthelvete.

Tänk att man i lördags såg en tjej vid kapell som gick med bara ben. Och hennes vän hade inga stumpor i sina pumps.. ? Hjärnor stora som flörtkulor skulle jag tro...
 

Kommentarer
Postat av: Motorcykel...tjejen

Trevligt att vakna upp bredvid en rumpa! ;)

Visst är det härligt att vi får en vit jul, trodde oxå att det var helt uteslutet nu mera!

Å jag håller med dig om vissa tjejer, som verkligen klär sig fel i fel väder! Men dom får väl skylla sig själva!



Faktiskt så går jag heller aldrig i klack och dessa pumps kommer troligtvis bara bli använda en gång..

=)



Händer i veckan då?

Kramar

2009-12-21 @ 19:20:31
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: sara

Hejhej!

lust att ställa nån liten fråga i min frågestund?

skulle betyda väldigt mycket för mig. kram! =D

2009-12-21 @ 19:47:49
URL: http://hejffin.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Åh jasså /: Vad synd. Men kan du inte lämna tillbaka ipoden isf och köpa en kaffekokare? (:



Jag har främst önskat mig ett nytt objektiv till min kamera, och sedan lite småsaker; parfym, böcker presentkort osv. (:



Hoppas att du får en riktig toppenjul!

2009-12-22 @ 11:59:04
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0