Fucked up.

Nyss kommit innanför dörren efter att ha suttit på en spårvagn, eller snarare fyra, och pluggat. Har ju märkt att jag inte kan koncentrera mig på pluggandet hemma då det finns för mycket annat att göra, så spårvagnen är perfekt. Dock kom jag på detta några timmar, och några dagar försent. Tentajäveln är imorn och jag har kanske pluggat åtta timmar till den. FAN så klantigt av mig. Det kommer gå skit ska ni veta......

Kom även på när jag stod utanför min port att jag glömt nyckeln hos mor och far. Jag har en tendens till att bara slänga den innaför deras dörr när jag kommer dit, och givetvis glömde jag plocka upp den idag. Så far min fick åka hit och lämna den, stackarn, och under tiden satt jag på Maxigrillen med en massa fotbollpojkar.

Nej, nu ska jag försöka mata in så mycket kunskap det går innan jag kommer till det stadiet att "det får gå som det går, jag orkar inte mer, skiter i vilket". 

Godnatt. 
 

Kommentarer
Postat av: Mange

Att sitta med fotbollsfolk är aldrig fel.. Sålänge dom ej är otrevliga

2009-12-10 @ 00:02:31
Postat av: Sandra Dermark

Svar Mange: Absolut inte, och det var trevliga sådana igår.

2009-12-10 @ 12:56:02
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0