Nyårsutstyrsel?

Det där med att klä upp mig har aldrig varit min starka sida. Balen i nian och i trean är de enda gångerna jag rakt av kan minnas att jag faktiskt klätt upp mig på, (balen i nian gick ju åt helvete dock) på riktigt. Jag vet inte, jag har aldrig riktigt fattat poängen med att klä upp sig inför utgångar etc. En del klär ju sig som om det vore nyår varje helg har jag märkt. Töser längs avenyn vill säga. Skulle jag göra det skulle jag snarare känna mig utklädd än uppklädd.

Men det här nyåret, som förhoppningsvis blir jävligt trevlig då den ska tillbringas med favoritmänniskor i favoritstaden London, tänkte jag kanske (kanske) göra det. Inte med en massa smycken och annat krimskrams, men med en fin liten klänning.

Frågan är vilken och var jag kan finna den?



Nyår 05 och 07. (Jag är inte lika full på bilden som det ser ut, jag är bara jävligt ofotogenisk.)
 

Kommentarer
Postat av: therese

ja men ok! jag är på, aboslut:) snackat med några andra?

2009-12-16 @ 20:01:39
Postat av: Sara

Äh så länge man trivs kan man gå ut precis som man vill, med undantag för vissa typer av kläder ;) Fast å andra sidan, man kan ju också leva efter att klä ut sig och inte klä upp sig. Det blir roligare så!

2009-12-18 @ 15:14:34
URL: http://sarajohansson.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0