Fredagen den 13.

Jag förstår verkligen inte varför denna dag skulle vara en otursdag. Vem fan har kommit på en sådan fjantig idé? Blir folk seriöst rädda och tar det extra försiktigt idag och grejer, bara för att den trettonde råkat hamna på en fredag? 

(Händer det mig något dåligt idag så lovar jag att jag tar tillbaka mina ord. Men om inte, fook it.)

Det enda jag vet är att tv-kanalerna säkerligen får för sig att visa skitfilmer. Dvs, skräckfilmer. Har sagt det förut, men förstår verkligen inte poengen med sådana. Är det bara jag som skiter ner mig när jag ser skräckfilmer? Psykade barn och grejer. Nej, sen jag såg Children Of The Corn och Terror På Elmstreet-filmerna som liten, har jag fått mén för livet.  

Nåväl.

Igår var jag och ett gäng tjejer på Svanen och hade det trevligt. Drack öl och dansade. Jävligt dålig musik dock. Och dom hade ingen T-Rex, Jefferson Airplane, Oasis, etc. Men dom spelade en The Smiths iallafall.

Tror dock inte det är vidare smart att gå ut om man ska jobba dagen efter. Mina ögon var smått halverade och jag kände mig inte allt för klar i huvudet.

Men det var det värt. Faktiskt. 
  

Kommentarer
Postat av: Anna

Ne dum dag det där.. Hoppas du lara dig Sandra. Då får jag komma och kolla din nya lägenhet kanske när jag kommer hem??? saknar gbg och sverige gryyyymt mycket. Men lär ut engelska nu till små barn så det r kul. pussspusspuss

2009-02-14 @ 11:48:18
URL: http://wannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0