Heelo.

Denna lördagskväll passar jag min lillasyster. Var lite smått sugen på öl ikväll, men min bruna lilla skinnplånbok är helt tom. Så det får bli nästa helg.

Vi har ägnat kvällen med att titta på Melodifestivalen. På syrrans begäran. Vad ska jag säga om det? "HAHAHA" sammanfattar väll det hela. Sicket skämt. Och man fattade ju redan innan att emd skulle gå vidare.. Inte på grund av att låten var bra, för den var ju ungefär lika värdelös som Petras skämt. Utan för att halva Sveriges nyblivna tonåringar råkar vara hopplöst förälskade i dom. Eller något. Och den unga tjejen.. Skitfin röst verkligen. Men låten?

Jag ska väll egentligen inte yttra mig eftersom jag råka skita fullständigt i vem som vinner och inte..  Men hela den här grejen med melodifestivalen verkar ha gått riktigt utför.

Nåja.

Imån tror jag det blir en sväng till Ikea. Bäckebol har ju öppnat nu i igen och är lite sugen på att se vad som finns. Har ju en del jag måste köpa till hemmet.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Issa

Jag var hos hunden idag och den var så söt! Såg ut som gosan och busan. haha Men hon växer nog till sig. Cotton detuleur eller nått heter dom tydligen. :S



Melodifestivalen är förövrigt grymt sandra!!! Haha Bra att linnea får dig att titta på det :D

2009-02-22 @ 01:07:22
URL: http://isabelleew.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag håller fullständigt med dig. Petra mede är för elak för melodifstivalen. Dessutom sög alla låtar mer eller mindre.

Vad händer i veckan föresten? Jag har lov, så om nåt händer hänger jag gärna med.

Kram!

2009-02-22 @ 11:36:06
URL: http://Matuld.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0