Vad är det för en dag?

Jo, min NAMNSDAG! Sandra och Alexandra är det idag.

Grattis till mig själv, eller vad man nu säger..

Ska jag vara helt ärlig så har namnsdagen aldrig varit något jag firar. Förstår inte ens grejen med varför det ska finnas namnsdagar? Hade inte ens vetat att den var idag, om inte mormor ringt och väckt mig i morse för att gratta mig. 
 
Min barndomsvän däremot, hon och hennes familj hade alltid  tårta och grejer på deras namnsdagar. Inte konstigt att jag hellre föredrog deras namnsdagar än min egen...
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis på namnsdan vetja :p

2009-02-17 @ 19:17:37
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Issa

Hahahah deras var sjukt mycket bättre än våra, speciellt eftersom vi bjöd in oss själva där och fick äta tårta vi med ibland.



Min är imorgon kom jag på, Frida vett du. Så grattis till oss båda! Puss

2009-02-17 @ 23:51:29
URL: http://isabelleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0