Cheers!

Nyss hemkommen från Cheers efter ett par öl med Sara. Mycket prat om trevliga samtalsämnen, osv.

Det lustiga är att det var en period rätt så nyligen, då jag och Sara inte pratade med varandra på över tre veckor. Det är en lång tid kan jag säga, för att vara mig och Sara. Vi var lite småsura på varandra. Störde oss på olika saker. Och båda var envisa jävlar som inte vill kontakta den andre först. Men hon tog det första steget. Vilket var bra. För jag tänkte inte göra det. Och det var ju lite småjobbigt. Saknade henne.

Trotts våra likheter, och olikheter, så klickar vi bra. Det gör vi.





Den första bilden är så jävla klockren.. Påskafton för snart tre årsedan.

Innan jag mötte upp Sara, i väntan på att hon skulle komma in till stan, gick jag en sväng inne i nordstan. För att fördriva lite tid. Hade inte direkt lust att göra det utomhus eftersom det var apkallt. Hade precis slutat jobbet, sista arbetsdagen som sagt. La märke till alla jävla ungdomar som hängde i nordstan. Klockan halv sju på en söndag. Hängde, rökte, hängde. Jävligt tragiskt måste jag säga. Småkillar som tror de ägde klotet och småflickor som väntade på att få uppmärksamhet från dessa killar. Usch alltså. 

So long.


Kommentarer
Postat av: E

Ibland är det så,motsattser attraherar! Ja, jag har mer och mer blivit så...

2009-01-05 @ 11:18:40
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0