Ett dilemma.

Mina framtidsplaner har som sagt blivit skjutna en del framåt. Jag vet varken ut eller in nu för tiden.

Nåja.

Den tredje mars planerar jag att åka till London. Men inte för att flytta dit, utan mer som en semester på ca två veckor. Det känns som om det behövs. Hade egentligen tänkt åka tidigare, men eftersom Sara och Therese sticker då, så kan jag lika gärna åka samtidigt som dom. Och jag hinner jobba ihop ytterligare lite pengar.  

Men nu är det även så att jag planerar att gå några kurser i vår. Hittade några kurser i abf-katalogen jag fick på posten nämligen. Drama, "lyft ditt manusskrivande", "gör din egen film", och så tänkte jag även lära mig spela munspel. Dessa kurser börjar runt vecka sex.

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Jag vill verkligen åka till London nu, men jag vill också gå dessa kurser. Och eftersom jag isåfall blir borta i två veckor, missar jag minst sex stycken kurstillfällen. Inte så sjukt kul då det är betalkurser...

Fook.


Kommentarer
Postat av: Malin

sandrew! vad är din budget för eventuella londonresan? cirka, för boende och all shit?

2009-01-12 @ 19:12:46
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: pelle

Två veckor i London - fan vad najs. Var där i sex dagar förra året och det var fan för lite. Vad ska du göra där då? Eller dum fråga, vad kan man inte göra där...

2009-01-13 @ 11:27:17
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anna

Fin blogg du har, roligt att läsa om ditt liv.

Önskar dig en trevlig londonresa!!!



Kul att du också gillar Allt i hemmet.

Jraaam

2009-01-13 @ 16:50:02
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0