Gott slut, gott nytt.

Det är 2009. Sjukt. Jävligt sjukt. Förra året gick så fort. Studenten var för ett halvårsedan, men det känns snarare som två månader sedan, osv.

Julafton. Som sagt, hade ingen julkänsla sen början på november. Inte ens kvällen innan. Inte ens när jag vaknade på självaste julaftonsmorgon. Eller vaknade och vaknade.. Jag somnade halv åtta på morgonen(!) för att gå upp en timma senare och kila iväg till jobbet. Som ett litet barn som ivrigt väntat på att få öppna dom sönderklämda paketen i strumpan. Typ. Efter mina få jobbtimmar åkte jag till Orust för att fira aftonen med mormor och några släktingar. Sysslingar osv. Känner dom knappt, men det var trevligt. God mat, trevliga människor osv.

Ja, trotts att jag inte firade julen med familjen så måste jag säga att den ändå blev helt okej.

Igår var det nyårsafton. Orkade inte med något ståhej. Det blev en hemmakväll med Sam. Vi käkade god mat, drack och lyssnade på hög musik. Trevligt.

Kanske borde ta och utvärdera det gamla året. Men just precis nu, orkar jag inte det. 

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0