Internet.

Sitter nu hemma hos mig med en så kallad "dongel". Sjukt skönt med internet kan jag säga. Men det har samtidigt varit en form av befrielse att inte behöva göra alla mina dagliga kollar som jag vanligtvis gjorde. Alla bloggar osv.

Nåja, fredag kväll. Kom precis från jobbet. På något vis lyckas jag alltid missa min vagn, och 17-bussen, med några få minutarar. Tvingas alltså frysa arslet av mig i ca tio min, varje dag jag ska hem. Är inte speciellt sugen på något ikväll, tänkte stanna hemma med mitt internet och en pizza. Hade inte varit fel med den lyxiga maten Andrea tänkte laga åt sin pojk ikväll. Men jag är för lat. För lat för att ens koka makaroner. Och min kock är hos sina päron.

Nåja.

Nu ska jag kolla lite lägenheter på nätet.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0