Bilder inom kort.

Jag kom på alleldes nyss att ni ännu inte fått se bilder på mitt hem. På lägenheten. Skämmigt, jag har ju bott här sen i mars nu.

Men den har stått rätt så stilla ett bra tag, pengarna flödar ju inte om man säger så. Och egentligen vill jag visa den när den börjar bli klar. Men jag lovar att det kommer snart!

Har otroligt mycket ideér på vad jag ska göra. Men jag hinner ändra mig allt för ofta för att våga göra något. Har redan ångrat mig angående mycket, som nu helt enkelt får vara där det är ett tag. Beslutsångesten vet ni. Men har iallfall kommit fram till att jag ska göra fönsterbrädan i vardagsrummet till en behaglig sittplats. Alltså inte ha blommor och sånt i fönstret, utan kuddar och annat istället. Trotts att jag har balkongen precis utanför så föredrar jag att sitta på fönsterbrädan. Faktiskt. Jag älskar att sitta där på.

Nu har papsen precis varit här och fixat det på den uppsatta väggen som Sam hade sönder under sina fester då jag var i London. Så jävla onödigt att lägga på. Har jag fått betalt för skadorna ännu? Nej. Dickhead.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0