Gosemos.

Så fort jag ser något sött så tänker jag Gosemos. Andreas ord har satt sig i huvudet på mig alltså. Söt pojke, "vilken liten gosemos". Söt rumpa, "sicken gosemoserumpa". Ja, ni fattar...

Sitter på allum och tittar på människor. Hade precis en väldigt intressant diskussion med en äldre man om vart vårt samhälle är påväg. Vi diskuterade om det var bättre förr, eller om det kommer att bli bättre i framtiden. Går inte att återberätta samtalet, men det var intressant. I övrigt har det inte hänt ett skit på jobbet. Skulle skrivit på CVt jag tänkte göra klart i fredags. Och nu i helgen. Men har helt enkelt inte haft någon ork då skönhetssömnen inte existerat på ett antal nätter. 

Inget bra väder idag. Men det gillar jag. Nu kanske jag äntligen kan sova med täcke igen..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0