Sicket slöseri.

Skulle ta mig en macka i morse, i mitt inte alldeles för trevliga tillstånd, och märker då att min nyköpta ost inte är i kylen? Nej, för då har jag lagt den i skafferiet dagen innan, av någon jävla anledning. GÖTT.

Idag har varit en seg dag. Mådde inte alltför bra på jobbet och var tvungen att åka hem tidigare. Ja, jag kunde alltså inte ens sitta stilla i en information med tre kunder på tre timmar på grund av att huvudet härjade.

Malins födelsedagsfirande var iallafall lyckat. Kvällen bestod av lite häng i hennes nya, jättemysiga lägenhet och sen drog vi till Nef och dansade. Stötte även på PG. Inte träffat honom sen två årtillbaka eller något, så det var trevligt. En trevlig kväll, kort sagt. 

Idag skulle jag gått på bio med systern, men det blev till att åka hem och nana istället. Så idag har jag alltså inte gjort ett skit. Mer än att jobba i tre timmar. Men det är ju trevligt det med. Ibland. 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0