Stekning.

Det blev inget bad och film hos Victor igår. Istället blev det öl med folket på Dejavu. Ett rätt nytt ställe i Vasa. Stället var väll som man hade väntat sig. På alla ställen där det är billig öl hänger det mycket nötter. Även på detta ställe, givetvis. Men vi hade det trevligt, det hade vi.

Jag och Andrea kom fram till igår att vi ska ha tjugoårsfest tillsammans! I hennes nya hus i slutet på augusti. Maskerad ska vi ha. Så mina vänner som läser bloggen - Det är bara att börja planera!  Ja, det kommer bli så sjukt kul!

Nu ska jag lägga mig på balkongen lite. Måste jämna ut den lilla brännan jag har. Halsen är kritvit medan armarna är bruna. Eller ja, inte lika vita rättare sagt. Ser fan inte klokt ut. 

Ciao.


 


Kommentarer
Postat av: malin

har typ tre olika alternativ som jag väljer mellan. fast ska göra en på underarmen först, på utsidan :) i höst, längtar! förresten, maskerad låter sjukt kul! (förutsätter att jag är bjuden märkte jag nu.. haha)

2009-07-02 @ 18:05:36
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja dessvärre. Ja jag har ett hjärta med fjädrar på ryggen och planerar att tatuera in bruce springsteens greatesthits omslag (själva bilden då) och skriva you cant start a fire without a spark under. :)

2009-07-02 @ 23:22:34
URL: http://lillsaara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0