Trevligt vaknade.

Vaknade av att Agnes slickade rent mina fötter i morse. I min dröm drömde jag att jag badade fotbad, men fullt så trevligt var det alltså inte. 

Om hundar kan ha hjärnskador, då är Agnes definitivt en av dom. Hon är seriöst knäpp. Tror inte det är en tillfällighet att alla som träffat henne säger att hon är konstigt. Faktiskt. Men hon är störtskön verkligen. Och söt.

Ska snart bege mig in till stan för att se om jag hittar något till hemmet. Eller till mig själv. Förhoppningsvis har det kommit in lite nytt på Topshop så jag kan använda mitt presentkort som är ett halvår gammalt..

Ikväll har Hans band spelning på Trädgår'n. Är lite smått sugen på att dra dit, har bara sett dom en gång och det var längesedan. Men jag ska upp tidigt imorn. Får se hur jag gör helt enkelt.

Ciao.
 


Kommentarer
Postat av: Malin

lööv it!

2009-07-28 @ 13:48:01
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej :)

jag menar att inte göra reklam för detta men det skulle vara jätte roligt att få veta,

Vad tycker du om låten som spelas i den senaste inlägget i min blogg? Va helt ärlig =)

en favorit eller är den dålig?



emmaeriica.blogg.se

2009-07-29 @ 01:31:48
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej!



Jag hoppas att du inte missat att jag har börjat om att blogga igen? Du kanske minns min gamla blogg, www.chicflia.blogg.se, du har iallafall varit in där och kommenterat nån gång.



Gick väldigt bra för den bloggen där ett tag, men nu har jag börjat om igen, fast på en ny adress!



www.vivalasofia.blogg.se är den nya adressen, besök gärna! :)



www.vivalasofia.blogg.se - www.vivalasofia.blogg.se



(Ursäktar om du stör dig på såna här mejl!!)

2009-07-29 @ 16:28:59
URL: http://vivalasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0