Ha ha.

Tittade igenom lite gamla bilder precis. Det är så jag fördriver tiden ibland förstår ni. Inser under tiden vilken jävla klädstil jag har haft under årens gång. Nu har jag ändå inte tagit med dom värsta bilderna, vet inte om människorna som är med på korten hade uppskattat det nämligen. Orkar inte pilla i paint och grejer. Samtidigt som jag tycker det är så fruktansvärt jävla fult, så är det ju otroligt kul. Hur tänkte jag när jag klev upp på morgonen kan man ju undra.








Till mitt försvar så hade jag inte saken runt huvudet på kort nr två, vanligtvis. Vi hade spexat lite där. Men jag menar; partylinnen, feta jeans, prickig kavaj och hej och hå...?
 
Det roligaste är ju helt klart balklänningen. Vad FAN tänkte jag där? Jag var ju riktigt sent ute med klänning, men jag hade ju kunnat ta vad som helst, men så köper jag den där. En rosa, åtsittande, ful sak. Folk fick ju sig lite av en chock kan jag tala om. Och avslutningkläderna!

Ja, jisses.   
 

Kommentarer
Postat av: Monika

vad annorlunda du ser ut på alla bilder. speciellt balbilden. har oxå haft mina år med fula kläder, glad att det är över! kram

2009-07-15 @ 19:51:40
Postat av: Anna Kubel

tröjan du har på dig på första bilden, EXAKT en sån hade jag också! :D

2009-07-15 @ 19:57:49
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Svar Monika: Haha ja, tack och lov att jag inte ser ut som jag gör på bilderna! Ja, visst är man glad att det är över. Skulle dock inte förvåna mig om jag tänkte likadant om tio år :)

2009-07-16 @ 11:32:53
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0