Wow.

Ni anar inte hur mycket jag ser fram emot way out west. Det ska bli så otroligt jävla roligt! Massvis av bra band; Arctic Monkeys, Beirut, Band Of Horses är bara några av de band jag ska se.

Jag saknar hela den här festivalkänslan. Har inte varit på festival sedan 2006, vilket är rätt konstigt med tanke på att jag älskar det. Tälta, kolla på bra band, festa, leva skitigt och på icke okej mat. Allt! Tyvärr tältar man ju inte på denna festival, men att bo i närheten är ju inte så dumt det heller.

Tyvärr ska inte Sara med, men vi blir ett gott gäng ändå!

Någon som ska dit?

Försökte hitta några sköna festivalbilder i bildarkivet. Fanns absolut inga. Men dessa bjussar jag på.




Arvikafestivalen. Sara, Andrea, jag och Niclas m.fl. Stökig frisyr jag hade, minst sagt.

Uppsala. 


Nästa år blir det Glastonbury.
 


Kommentarer
Postat av: Olof

Sv: Tack! Gör det då! det är billigt med ryanair :)

2009-07-21 @ 14:02:15
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är i valet och kvalet om jag ska dit eller inte! känner mig genast ÄNNU mer sugen :D och vi måste träffas snart! nog måste vi kunna klämma in varandra i våra späckade scheman ;)

2009-07-22 @ 01:18:55
Postat av: malin

det var jag som skrev. jävla blogg.se

2009-07-22 @ 01:19:41
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0