En insikt.

Fan vad deppiga inlägg det blir hela tiden. Men så är det helt enkelt. En smått förvirrad, men hanterbar tid i livet just nu skulle man väll kunna säga. 

Det är svårt att skriva vad jag vill skriva, utan att hänga ut några personer... Men det jag kan säga är att jag nu förstått att det bara kommer bli som förr, inte bra med andra ord, på grund av vissa omständigheter. Och det orkar jag inte med. Inte igen. Personen i fråga får smått skylla sig själv. Han hade ett val, men valde att inte göra det valet. Vilket har varit väldigt uppenbart, även om han inte tror det. Så nu lämnar jag det, helt enkelt. Och personen får göra vad fan han vill. Jag skiter i vilket. Och det känns rätt bra måste jag säga.
 
Nu har jag även en gång för alla insett att min restaurang är ett jävla skämt. Mina tider där är 11.30-16.00, tre dagar i veckan. Det vill säga, i princip ingenting. Men jag hade behövts där mer, för dom klarar sig inte utan en person till. Men vad gör dom istället för att låta mig arbeta ett par timmar till? Jo, tar in sina jävla BARN istället! Som går där och hjälper till. Gratis antar jag. Fookin' hell. Snåla jävla människor.

Men jag fick mig iallafall en positiv överraskning när jag kom dit idag. Imorn har restaurangen stängt! TACK OCH LOV.

Funderar seriöst på att gå och lägga mig för natten nu. Tror jag gör det. Sjukt trött.

Godnatt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Know what you mean. Lycka till med allt!

2009-06-19 @ 12:34:18
Postat av: Sandra

Svar anonym: Tack, lycka till själv!

2009-06-20 @ 16:27:22
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0