Latkorv.

Fy vad lat jag är. Vagnen skulle komma om tre minuter, bussen som stannar utanför mig om tio. Jag tog bussen... Men jag skyller på matkassorna.

Ja, för idag har jag handlat mat. Det händer inte särskilt ofta ska sägas. Jag äter det jag har och köper inte en massa onödigt tjafs. Det blir billigast så och billigt ska det vara.

Jag ska börja laga soppor hade jag tänkt. Älskar soppa men har aldrig försökt mig på att göra någon. Men så himla svårt ska det väll inte vara?


På lördag ska jag göra mitt första försök hade jag tänkt. Om inte Andrea kommer hit. Då blir det till att lyxa till det.
 
Tips på någon god soppa?
 


Kommentarer
Postat av: therese

är själv oerhört dålig på det här med matlagning men prövade en gång att göra en st/brocoli och tomatsoppa, kommer dock inte ihåg hur man gjode, men det blev faktiskt ätbart!



ja, en utgång tycket jag snart:)

2009-06-24 @ 22:26:45
URL: http://isisohisis.blogspot.com/
Postat av: felicia

sv: Ja visst får hon det:)



fin blogg, kram

2009-06-24 @ 22:35:08
URL: http://likeacinderellastory.blogg.se/
Postat av: therese

ja, men helgen blir bra det!:)

2009-06-25 @ 00:05:43
Postat av: Samuel

För att svara på det här med "vad fan sysslar du med?" - Jag har inget batteri och är hos Anna. Ska hem och hämta laddaren imon. Ha det fint.

2009-06-25 @ 09:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0