Midsommar.

Den blev inte så tokig trots allt. Även om Andrea och Victor tyvärr inte kunde vara med.


Kvällen började hemma hos Linda med några stycken. Vi åt jätte god mat, inga sill och potäter här inte. I och för sig tycker jag sånt är rätt gott, men jag tycker ännu mer om Lindas hemlagade pajer. Det kan jag säga er. SJUKT goda. Nubbar och sånger blev det heller inte mycket med. Men sen har jag aldrig varit någon direkt midsommarfirare, när jag var yngre möjligtvis, så det gjorde mig absolut ingenting. Istället blev det ölspel och annat trevligt. Kubb spelades det däremot. Så svensson det kan bli. Men det var trevligt. Runt tolvtiden drog jag, Sara, Emelie, Hans och Filimon vidare ut. Rio Rio blev stället. Där dansades det i några timmar tills vi och ytterligare några till drog vidare hem till Staffan för efterfest. En efterfest som inte varade särskilt länge.. Men det var mysigt.

Kom hem vid sju och sussade gott till klockan tre. Och nu sitter jag här, lagom pigg och tittar på "Att angöra en brygga". Fy vad sugen jag blev på en riktig sommar nu. Jävla väder.

Får se vad som händer ikväll. Innan dess ska det städas iallafall. Imorn kommer morfar och frugan hit för att se hur jag bor. Och då ska det vara fint. Förhoppningsvis tar dom med morfars gamla cykel som jag har fått också.

Nåja. Bilder från gårdagen kommer kanske sen.

Cheers. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0