Pumpkin head.

Det var helt sjukt varmt att jobba idag. Tack och lov slapp jag ha kocktröjan på mig. Har aldrig fattat varför jag ska ha en kocktröja över huvud taget? Jag står i kassan, portionerar bara mat endast ett fåtal gånger om dagen. Det är inte min uppgift på samma sätt som Helenes. Det var skönt med bara t-shirt iallafall, slapp känna mig som en michelingubbe för en gång skull. 

Hans har precis tatuerat sig. Här i Olskroken. Skissen jag såg för några dagar sedan såg bra ut. Tror att resultatet är ännu snyggare. Ska bli kul att se hur den blev! 

Är också sjukt sugen på att tatuera mig igen. Vill ha något bakom örat. Funderade ett tag på en not. Eller en G-klav. Eller någon liten, liten text. Men jag vet inte. "Strawberry fields forever" vill jag ha någonstans också. Och en gammal radio. Frågan är var. Ska iallafall börja med att fylla i min mesiga jävel. Ja, för er som inte vet har jag "Live Forever" i nacken. Favoritlåten med favoritbandet. Ska eventuellt skriva dit "you and i are gonna" innan också. Fast är inte säker. Vad tycker ni? 

Minns en afrikansk kvinna som satt bakom mig på bussen en gång. Hon gillade min tatuering. "It's like you want everyone to live forever. God bless you". 

Njaaa.. inte riktigt så jag hade tänkt , men visst. 

I övrigt la jag in massvis av nya låtar på mobilen igår. Eller låtar jag inte lyssnat på, på evigheter. Och återigen blev jag påmind om hur mycket jag gillar Misfits! Därav rubriken. Soundet skiljer sig sjukt mycket från Glenn Danzigs tid och när Michale Graves sjöng. Föredrar nog dom gamla låtarna mest. Eller jag vet inte.. Jävligt bra är det iallafall.

Nåja. Nu ska jag snart ut med hundarna. Om en stund ska jag hem till Victor för lite bad och film. 

Cheers. 
 

Kommentarer
Postat av: Shopalicious

Aa så kanske det är. Eller är det bara ovant att se jeansskor.Men jag tror lätt att det hade funkar. Skitcoola ju :D

2009-06-30 @ 19:00:58
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, det är det som är det dumma med att tatuera sig. Man vill göra mer och mer.

2009-06-30 @ 20:08:12
URL: http://lillsaara.webblogg.se/
Postat av: PG

Idag har du alltså haft t-shirt på dig, OCH du har lagt in nya låtar på mobilen? Inte illa ;D

2009-07-01 @ 00:11:27
Postat av: malin

jag ska göra en bakom örat med! shit vad vi synkar varandra i tatuerandet ;)

2009-07-01 @ 21:15:04
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0