Sen utan att försova mig.

Något av det värsta jag vet är när jag missar bussen. Och då menar jag inte när det är givet. Då är det bara att förlika sig med det, att man missar bussen. Men i morse var det ett sånt tillfälle då jag bara ville rycka av mig håret. 

Tjugo minuter innan bussen gick, för att vara exakt, gick jag hemifrån. Fick då vänta på hållplatsen i tio minuter, men jag hade fortfarande tid att hinna till bussen om allt flöt på. Men tro fan att det ska vara en massa rödljus och skit för vagnen flera gånger! Femtio meter från hållplatsen ser jag bussjäveln köra. Om jag kokade då..

Nåja, nu är jag på plats. På allum alltså. Kom trettio minuter sent. Och är trött som bara den.

Igår kväll träffade jag Matilda, Therese och Erik för lite parkhäng. I kungsparken fick vi även syn på Malin och William så vi slog oss ner vid dom. Efter lite öl och vattenmelon drog vi oss vidare mot Andra långgatan och satte oss på Kings Head. Har inte varit där sedan min födelsedag förra året, på grund av olika anledningar. Men nu i efterhand kan jag inte riktigt förstå det. Jag fullkomligt älskar det stället! Det var himla trevligt iallafall. Stötte även på Chrille, en vän till Sam. Inte pratat med honom sen det pinsamma telefonsamtalet som skedde av misstag för några månader sedan, så det var skönt att få det uträtt. Therese tyckte han påminde om Spike i Notting Hill. Haha ja, kanske. En väldigt trevlig människa iallafall.

Sen skulle folket vidare till Röda Sten och jag också var det tänkt. Men förnuftet hann ikapp mig. Och tur var väll det. Hade aldrig kommit upp i morse annars.

Vet ni vad! Matilda och Erik ska antagligen flytta till samma byggnad som mig! Samma hus, fast lite längre bort. Så sjukt kul! Dom får veta idag om då får den tror jag. Och det hoppas vi på!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det är rätt säkert att vi får den!:) Men det är nog inte samma byggnad. Men jag tycker vi kör på gemensam inflyttningsfest ändå!

kramkram!

2009-06-27 @ 22:06:49
Postat av: Sandra

Gud var roligt för er :D Okej, den gatan kanske är lång :) Ja det tycker jag också! Låter som en kanonidé :) Kram

2009-06-28 @ 00:32:19
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0