Sandra...

..mår väll lite som hon förtjänar antar jag. Med tanke på gårdagens kolossala blandning av olika alkoholdrycker och att jag kom hem ungefär den tiden jag vanligtvis kliver upp tre dagar i veckan. Runt sju. Smått ont i huvudet och galet trött med andra ord.

Men det var en otroligt bra kväll/natt. Det kan jag säga er. 
 
Den började hemma hos Sara som fyllde tjugo år igår, med en massa människor. Det dracks, pratades och dansades till Nationalteatern och annat bra. Väldigt trevligt! Måste säga att hennes lägenhet var grymt mysig också. Runt midnattsnåret drog vi vidare till Nef. Inte hela sällskapet dock, vilket var synd. På Nef var det kul iallafall. Skönt folk även denna fredagen, trotts den usla musiken. Snackade med en trevlig prick vid namn Svante. Jag var tydligen inte den enda som börjat konversationen efter en hälsning ,"Svante? Heter du det på riktigt?". Ett kanin-namn skulle jag vilja säga att det är.. Nåja. Efter Nef drog folket vidare åt sina håll och jag träffade Hans efter att han slutat jobba. Vi stod och pratade ute i det blöta i sisodär en och en halv timme, innan han begav sig hem till sig och jag hem till mig. Mysigt så där på morgonkvisten. Trotts att mina tår var dyblöta på grund av det dåliga skovalet.

Nu sitter jag på allum. Och mår inte inget vidare. Och ser säkerligen inge vidare ut. Det var ju tur att Kaisa kunde byta pass med mig, annars hade jag börjat halv tio istället för tre.

Ikväll ska jag ta det lugnt hade jag tänkt. Förmodligen kommer jag slockna innan klockan tio. Ska nog pyssla lite med min nyinköpta gardin framför en film. Men man vet ju aldrig.

Ciao.
 

Kommentarer
Postat av: malin

WHAAAT? du maste skoja med mig?! herregud. vrickat ar ju bara fornamnet alltsa. klart det maste stamma, allt hon sa. fy fan assa. jag kan inte fatta att han klarat av det sa lange, leva i en javla logn liksom! gladj dig at att du slipper honom nu sandra. vi snackar nar jag kommit hem!

2009-06-13 @ 18:29:37
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Som att du vet vad du pratar om.

2009-06-13 @ 21:56:07
Postat av: Sandra

Svar Anonym: What..?

2009-06-13 @ 22:59:32
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Give the kid a brake

2009-06-14 @ 00:34:35
Postat av: Sandra

Svar anonym: Du har tappat mig, men visst.

2009-06-14 @ 00:40:03
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0