Trist..

Innan jag kom hem till päronen, där jag befinner mig nu, gick jag några timmar i stan. I jakt efter kläder och lite saker till hemmet. Hittade jag något? Nej, absolut ingenting. Allra minst saker till hemmet. VAD ÄR DETTA? Jag tittade i alla möjliga affärer. Jag vet ju vad jag är ute efter. Men hittade ingenting någonstans. En liten, liten byrå på den affären vid magasingatan dock. Men jag orkade inte riktigt släpa med mig den. Någon annan dag kanske.

Men jag fick klippt mig. KORT! KILLFRILL!




.... eller inte. Men jag funderade på det, men förnuftet hann ikapp mig. Jag hade sett förjävlig ut i det. Det blev bara ett par centimeter kortare och hellugg. Som vanligt.

Nu var det tänkt att jag skulle köpa mig en wow-biljett. Men mor och fars skrivare funkar ju för fasiken inte. Så det får helt enkelt vänta ytterligare några dagar, tills jag sitter på allum igen.

Nu ska jag och syrran köpa lite glass. Vädret är ju underbart!

Have a nice day.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0