Inte bra, inte bra.

Nu har jag precis legat och sovit i mer än en timme. Tänkte vid åttatiden, var sjukt trött då nämligen, att jag kanske skulle lägga mig inför natten. Lät som en utmärkt idé tyckte jag, med tanke på att jag ska upp klockan sju imorn och sen direkt till restaurangen. Sov alltså i en timme. Sen ringde bror min, och nu är jag pigg som en mört! Inte alls bra. Speciellt inte då just den timmen jag sov är på gränsen, sova middag/sova för natten. Och att sova middag så sent funkar inte särskilt bra för min del. Brukar sluta med att jag inte kan somna sen.

Mina föräldrar åkte till Azorerna idag. Lite smått avundsjuk måste jag säga. Det innebär också att jag är hundvakt nu. Eller jag ska hämta dom imorn, en granne till dom har dom så länge. Det blir full rulle hemma hos mig i en vecka nu med andra ord. Hår och spring överallt, stekning på balkongen och att ligga ensam i sängen är det ju inte tal om. Men det ska bli trevligt. Agnes har dock fått för sig att skita mitt i vägen numera.. ?

Men söt är hon.

''

Har lagt upp den flera gånger förut, men jag älskar den! 
 
Nu ska jag försöka somna om. Kommer ju allt annat än att lyckas..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0