Man tackar!

Min gode vän Malin har gjort mig en header. Lite högre klass på den än på den jag knåpade ihop på paint kan jag säga. Tack så hemskt mycket! Nu ska jag bara försöka hitta samma lila/rosa/grå(?)-färg att ha på rubriker etc. 

Jag la märkte till en sak idag. Eller för några dagar sedan också. Visst att våren är påväg, att solen skiner om dagarna och att det är några plusgrader. Men är det inte lite, lite för tidigt att börja gå med skor utan strumpor? Jag tycker det ser sjukt märkligt ut. Att vissa fortfarande går med tjockjackan på medan andra med ballerinas..

Tittar på det svenska "Ballar av stål" just nu. Visst att det är okej att kopiera utländska program (förrutom The Office, den amerikanska kan ta sig i arslet) men varför kopiera det dom ska göra i programmet och "karaktärerna"? Syftar på snubben som ska hitta sport i vardagen, och den jobbiga jäveln. Det blir bara fånigt.. Har vi så jävla dålig fantasi?

Nåja. Dags för lite sömn tror jag. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0