När jag var ett vårtsvinsbarn.

Blev precis påmind om att jag glömde mitt läkarbesök för astman idag. Fan alltså. Det blir väll en liten betalning för detta kan jag tro. Jävligt onödigt. Om jag nu har en filofax, varför inte använda den? Nej, istället ligger den på soffan och ser snygg ut.

Sicket väder det har varit de senaste dagarna! Soligt, fint och inte alls speciellt kallt. Fjällrävenjackan har äntligen kommit till användning. Gillar den riktigt mycket. Det är ju lite synd att mina höftben inte är proportionerliga med resten av kroppen min. Den går nämligen inte att knäppa längst ner. Men den är snygg ändå. Uppknäppt.

Vann förresten en auktion på tradera på en väska härom veckan. En brun i skinn. Har kommit fram till att min Ben Sherman är lite smått förstor när man ska ut osv. Även om jag håller den kär lika mycket som min blommiga väska jag hade konstant förrut, har jag insett att det faktiskt går att variera sig lite grann. Så det ska jag göra nu. När jag väl fått hem den.

Min helg har varit toppen måste jag säga. Fick besök av Andrea i lördags. Det blev inte mycket med vår kreativa afton som vi hade planerat. Istället blev det god mat, rödvin (rödvinskäft framförallt) och kramp i magen. Ja, när vi vill då kan vi skratta så vi viker oss.  Även lilla mormor kom förbi en sväng igår. Innan hattpartyt hon skulle på. Hon är skön, min mormor. Tycker det är lite smått synd att hon flyttat till Orust. Annars hade hon bott tre hållplatser ifrån mig. Och jag hade fått god mat flera gånger i veckan. Nåja. Hon trivs ypperligt i sitt rosa hus på Orust, och det är det viktigaste!



Bild från hösten 07.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0