Det har gått upp för mig nu.

Jag har nog aldrig känt mig mer pissad på i hela mitt liv. Inte vad jag kan minnas iallafall.

Är fortfarande upprörd över lägenhetsinsidenten. Men jag är mer upprörd över hur personen skött det efteråt. Mycket mer.

Det är nu jag börjar fundera på om personen i fråga kanske rent av gjort allt det där med flit. Som en slags "hämnd". Att han helt enkelt har tänkt "jag skiter i vilket" för att han är så jävla förbannad på mig. Jag vet inte. Det finns ingen annan förklaring..

Jag tycker det är synd att det ska vara så här. Jag vet att jag gjort den här personen illa, jag vet det. Och han har all rätt att vara arg och ledsen på mig. Men ska det vara så här, då pallar jag fan inte. Och det är synd. Att mista den person som betytt mest för mig i femårstid, det är inget jag vill. 

Well. 

Idag tar folk studenten ser jag. Sitter på allum och folk går förbi med sina mössor. 

Jävlar, det var ett årsedan jag tog studenten. Det känns inte alls som om det var så längesen. Sicken dag det var alltså! Allt förutom studentfesten var hur kul som helst. 







Den första bilden är klockren.
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

härliga studentbilder!

2009-05-30 @ 12:12:40
URL: http://linneahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0