I väntan på..

Ska snart lämna den underbaraste staden någonsin. Har haft en sjukt trevlig resa måste jag säga. Och vackrare människor har jag aldrig skådat! I korta drag; Helgen har bestått av shopping, utgång, öl och dans. Mer om det senare.. 

Just nu är jag så jävla upprörd att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Jag kokar. Här lånar man ut lägenheten till en så kallad "vän", och vad i helvete gör han? Bryter FÖRTROENDET helt jävla totalt. Fest och folk till sena natten, rökning inomhus osv, osv. Och dom ROTADE I MIN GARDEROB till och med, tog på sig mina kläder och grejer. 

Fy fan säger jag bara. Den personen ska försvinna ur mitt liv. DRA ÅT HELVETE. 

Ja, upprörd som sagt. En jävla käftsmäll ska han få när jag kommer hem. Apjävel. 
 


Kommentarer
Postat av: malin

MEN VA?? Skojar du??? fy faan alltså. bra att man tar vara på förtroendet och så..

2009-05-27 @ 13:54:53
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0