London.

Hemma igen. Känns inte annat än förjävligt. Vill tillbaka! 

Sicken resa alltså! På tok för kort, men jag har haft det otroligt trevligt. Dagarna har bestått av shopping, parkhäng med vackra utsikter (minst sagt), utgångar, marknader, öl och dans. Kan det bli bättre? Det behagliga vädret gjorde det ju inte sämre heller. Jag fick köpt mig ett och annat. Tyvärr inga jeansshorts och kängor som jag är ute efter, men fick köpt skjortor, converse och lite annat trevligt. Uteställerna vi var på var kanske inte mina typ av ställen. Lite för mycket dunk för min del, men det skakades stjärt ändå ska sägas. Och igår dracks det guinness på ett jättemysigt ställe i Camden. Underbart gott.

Saknar redan töserna. Therese kommer hem nästa vecka, men Sara stannar över sommaren också. Nu är jag mer säker än någonsin på att jag vill flytta dit. Jag ska göra det. Inte permanent kanske. Inte ännu iallafall. Men för ett par månader. Jag fullkomligt älskar den staden. Det landet! Jag hör hemma där.

Lyckad resa som sagt. Synd bara att inte lyckan kunde vara hela vägen hem också. För vad möts man av när man kommer hem? En skitig, ostädad, illalucktande lägenhet, med hål i väggen, färg försvunnen från väggar och brudkistans lock totalförstört. Det var alltså inte bara det att personen i fråga hade hem folk, hade fest, rökte inomhus och allt annat jag sa att han inte fick göra, han och hans vänner förstörde den också.

Jag är fortfarande så jävla arg att jag kokar. Jag lånade ut den till honom som en vän. Tog inte bort en enda privat pryl, vilket jag definitivt hade gjort om jag lånat ut den till någon okänd människa, för han lovade mig att han absolut inte skulle göra något. Lovade mig! Och sen ljuger han mig rakt i ansiktet också, påstår att dom inte alls rökt inomhus, när jag till och med har sett det på bild. Det känns inte så jävla kul att en person jag inte ens känner rotat i min garderob och tagit på sig mina kläder, det gör det fan inte. Nej, fy fan vilken avsky jag känner mot den här personen just nu. Han har gjort mig mycket tidigare, men det här var fan droppen. 

Sitter på allum nu med fett hår och dålig andedräkt. Trött som satan eftersom jag dygnade i natt för att vara i tid till flyget. Att jobba direkt efter att man kommit hem från en livad resa är inte speciellt kul. Vill bara hem och sova. Fast det vill jag ju inte heller, eftersom det luktar ANUS i hela lägenheten. Och inga rena sängkläder har man..

Fan vad bitter jag är nu. Och det är den killens jävla fel. 
 


Kommentarer
Postat av: Karin

Fy fan vad hemskt, det som har hänt med din lägenhet:(

2009-05-29 @ 18:11:47
Postat av: Sandra

Svar Karin: Ja! Jag är så jävla upprörd och besviken. Massa saker har gått sönder och det är fortfarande inte städat. Fy fan säger jag bara!

2009-05-29 @ 18:26:57
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0