Hur är frågan?

Ska klippa mig imorn hade jag tänkt. Vet bara inte hur. Är otroligt trött på mitt långa hår. Det bara.. hänger. Orkar aldrig göra något med det, det bara finns där. Jag vill ha det kort, som på bilden nedan ungefär. Inte lika ruffsigt dock, men jag hade fan inte sett klok ut i det. Funderar lite på att klippa det till axlarna. Två dm kortare alltså, så det uppklippta försvinner. Men det känns som en halvtrist längd.
Varför ska det alltid vara så jävla svårt? Det slutar ändå alltid med att jag toppar det och har samma gamla vanliga frisyr. 

Men det hade ju varit kul att göra något nytt. 

Kanske chockar mig själv imorn, vem vet..

 
(Bild från http://blog.frisorska.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0