Heei.

Hade planerat att göra köttbullar idag, men istället sitter jag med fingrarna i en färdig-grillad kyckling. Kom på inne i affären att det förmodligen inte skulle bli några köttbullar då jag inte diskat upp från i fredags ännu (har faktiskt inte hunnit).. Kommer dock på mig själv med att ta i kycklingen som om den vore giftig (och värre är det med rå sådan). När man blir äcklad av sin egen mat kanske det är dags att börja fundera i andra banor...

Varför i helvete köpte jag inget gott med mig för? Blev sjukt sugen på lakrits nu. 

Hemleverans med godis etc, det hade inte varit fel. Genial idé måste jag säga. 

I övrigt så är jag otroligt besviken på en person. Jag förstår inte hur denne tänker, hur han kan göra så mot en annan människa? Det jobbiga är jag själv inte kan säga något, hur det egentligen är, för då framstår jag bara som en riktig surfitta som vill förstöra. Men så är ju inte fallet.. Så jag får vackert vara tyst.. Men det känns inte bra, det gör det inte...

Nej, nu ska jag diska första omgången.
 

Kommentarer
Postat av: jontha

assouu ne fan, jag är inte party direkt. ycker inte om´et helt enkelt. Det blev rollspel hela helgen. A ååkej det vart alkohol i lördags. duuuuuråååå?

2009-11-30 @ 19:15:49
URL: http://kaptenhadiraja.blogg.se/
Postat av: jontha

Det är ett spel. Rollspelar en karaktär och en annan värld. I en mutant värld efter nutidens undergång, kanske en tusen å fram i tiden, efter ett kärnvapenkrig av något slag. Jag är en människomutant. A typ. Du får fråga om du vill veta mer ;) Folk brukar tröttna. haha



Amen duuu! Jag kunde inte heller, men jag svarade på alla frågor och fick fel på 2 av dem. Hade du bara orkat och gett det tid hade du klarat det med. Du gick för tidigt bara. Detta fixxaru, jag kommer på eran omtenta-öl :D

2009-11-30 @ 20:16:11
URL: http://kaptenhadiraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0