Hej..

.. jag beter mig som en femtonåring, men i själva verket är jag TJUGOTVÅ!

För i helvete, kan du sluta bete dig som en omogen jävla barnrumpa?

Jag vill bara ha min bas som du lånat ut i sen i SOMRAS (mina pengar kan jag få nästa år när jag ska tågluffa), sen kan du göra vad fan du vill. OK?

Seriöst. Jag har inte tid med människor som "aldrig skulle vilja göra mig illa medvetet", som ljuger och annat crap. Det överlämnar jag ganska så gladeligen till någon annan..

Jag vill ha min bas. Snälla! Varför envisas med att dra ut på det hela? Jag fattar det fan inte? Det är väl skönt att slippa allt det här så vi kan lämna varandra ifred sen? 
     


Kommentarer
Postat av: Anonym

VAA??? har du inte fått pengarna ännu?

2009-11-02 @ 14:52:06
Postat av: Anonym

Vill du vara vänlig och bete dig lite mer moget.

2009-11-03 @ 01:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0