Hm..

Får man lov att sälja saker på blocket över det priset man har satt ut? Har haft ett par intresserade av garderoben jag lagt ut och dom är villiga att betala mer. Eller kan jag få skit för det?

Kom precis hem från en otroligt onödig föreläsning. Eller tja, det var väl lite intressant. Om tv och dess funktion osv. Om nyheter bland annat (om man ska titta på nyheter ska man fan inte titta på FOX, det är ett som är säkert).

Stannade på ICA på vägen hem. Unnade mig lite gott. En chokladkalender faktiskt! Så jävla god choklad i dom. Köpte mig också en fet påse clementinisar. Äter en nu, och den smakar förjävla illa ska ni veta. Hård, söt och äcklig. Skit...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0