Hola.

Simningen idag tog. Gott! Tycker det är en himla trevlig grej jag och Andrea kör. Simma en gång i veckan, basta, bubbla, snacka lite skit, osv. Faktum är att det är i princip den enda gången i veckan vi ses..? Sjukt. Det kan dock inte vara så jävla kul att simma med mig eftersom jag tävlar mot klockan hela tiden. Inget simma långsamt/prata under tiden alltså..

Möttes av en ganska vidrig hårboll i vattnet idag dock. Inte så jätte mysigt. 

Idag hade jag tänkt laga spenatsoppa. Var otroligt sugen på det. Men det är ju så jävla trist att laga mat till sig själv och framförallt på kvällen. Vill att Sara ska flytta hit, SNÄLLA?! Så jag slipper äta ensam..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0