Onenightstand.

Hade en otroligt trevlig kväll även igår. Victor fyllde år och det firades på Storan med Andrea, Filimon, Ville m.fl. Hade ju fullkomligt glömt av att det var halloween (den enda kvällen på året då kvinnor kan klä sig sexigt utan att folk tycker det är konstigt, utom jag förstås. Så jävla fjantigt.. och skämmigt), så de flesta var utklädda. Det hade ju varit kul att klä ut sig också... Till en ananas. Eller ett one-night-stand som Henke sa (inte konstigt att jag och Malin var lite småbetuttade i honom i 9an förövrigt, haha), ett nattduksbord med en lampa.. Well, en trevlig kväll som sagt.

Trots att alkohol är ungefär det sista jag prioriterar när jag är ute, mår jag inget vidare idag. Tror det kan bero på sömnbristen. Skitjobbigt. För nu ska jag plugga utav bara fan... Efter filmen..
  

Kommentarer
Postat av: jonta

nä fan dom spelade i halmstad och matchen visades inte.

2009-11-01 @ 21:16:18
URL: http://kaptenhadiraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0