Sandra Bullocks and mother Theresa.

(Mitt och Therese bandnamn)

Hade en skittrevlig kväll/natt. Oholics hade sin releasefest på Sticky så jag och Therese var där. Grym spelning! Känner aldrig någon som är på det stället, men det var många där igår. Therese R, Henke, Jon m.fl. Kul! Efter öl, prat och annat åkte jag, Therese, några i bandet och några till hem till Fredrik för efterfest. Förrutom att jag var både trött och full, var det också trevligt.

En kille kände igen mig från informationen, haha.

Kom hem vid sextiden i morse och sen dess har jag legat och sovit.. Inte alls bra med tanke på att jag tänkte vara duktig och plugga hela dagen. 

Nu blir det film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0