SMART.

Höll på att göra den absolut dummaste affären någonsin. Tur var väl det att jag pratade med far min som sa att man ABSOLUT INTE säljer två garderober för 600 kr, tillsammans. Perfekt skick till och med.

Så långt tänkte ju inte jag eftersom dessa garderober fanns här när jag köpte lägenheten. Hade inga planer på att tjäna några stora pengar på detta alltså. Ville bara ha något att betala mina nya hallmöbler med.

Så nu sålde jag ena för 600 kr (kunde lätt fått 1000 kr för den dock), och den andra ligger ute på blocket igen för 1000 kr. Hade utan problem kunnat få 2000 kr för dom, men jag ska ju vara nöjd att jag inte sålde dom för det första priset jag satte. HAHAHA.

Ja, jag har alltså haft en garderob i min hall. En garderob som jag inte riktigt tycker om då den är opersonlig och onödigt stor. Jag tycker det är charmigt när man ser jackor, olika skor, mössor och annat. Den var mer som ett extraföråd för verktyg och skit.



Ja, ni ser ju...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0