Tenta + tentaöl.

Tentan igår gick ju åt helvete för er som undrar. Har inte fått underkänt på ett enda prova någonsin (förutom i matte B, dock inte i slutbetyg) vad jag kan minnas. Men igår var det ett FETT underkänt. Hade egentligen kunnat gå efter fyrtio minuter, för jag visste att jag ändå inte skulle få tillräckligt många rätt för att få godkänt.

Men saken är den att jag nu i efterhand kommit på att jag visst hade kunnat få G, om jag bara använt mitt huvud lite grann. Skit! Och absolut inget av det vi gick igenom den första tiden, om filmens födelse, viktiga personer etc. kom på provet, vilket är jävligt konstigt måste jag säga. Och tro fan att det var precis det jag pluggade på..

Men jag skyller lite på läraren. Att ha två tentor på en och samma vecka, det funkar inte. Inte en chans i helvete att man skulle hunnit plugga på salstentan samtidigt som vi hade hemtenta. Dessutom sa vår lärare att det skulle vara korta frågor och korta svar. Ja, det var det ju definitivt inte.

Nåja. Efter tentan gick vi till Kellys och drack öl. Otroligt trevligt! Skönt gäng vi är måste jag säga, tycker ni inte? Efter några öl åkte jag och några hem till Jonathan för efterfest, eller snarare efterhäng. Även det väldigt trevligt. Käkade mackor med jordnötssmör och hallonsylt, tittade på lite Heja Björn, pratade osv. Klockrenast var ju helt klart Björns tabbe i glaset, haha.

Kan ju inte påstå att jag sov särskilt gott, men trots detta drömde jag sött. "Jag mår så vackert när jag är med dig", sa en i min dröm. Otroligt konstig mening, men "vacker" är ett av dom vackraste orden jag vet, så en ganska genial mening skulle jag vilja säga.

Just det. Mitt nya "jag", den impulsiva Sandra, det gick ju åt skogen igår. Däremot var Therese impulsiv och det ska hon ha eloge för. Hade aldrig vågat göra det hon gjorde, även om hon hade en poäng!
 

Kommentarer
Postat av: therese

haha, jag dör fortfarande över min spontanitet. v a d gjorde jag?! nej nej nej. men nu är det gjort.



ska du till matilda imon föresten? :)

2009-11-06 @ 21:24:51
Postat av: jontha

Fett trött jag med, men jag höll mig vaken. Och nää, det blir jävligt chill idag. Kolla film å så ba.Själv då?



Ujujuj vad kryptiskt detta inlägget blev islutet, jag hängde inte alls med.

2009-11-06 @ 21:34:27
URL: http://kaptenhadiraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0